علی‌اکبر میرزاخانی در مراسمی با حضور مدیران دادگستری استان تهران به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان ورامین معرفی شد.
کد خبر: ۷۹۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 13 November 2019

رئیس جدید دادگستری شهرستان ورامین معرفی شد

به گزارش تابناک تهران، در این مراسم که روز سه شنبه و با حضور محمدی قائم مقام دادگستری کل استان تهران در سالن همایش‌های شهرداری ورامین برگزار شد، از تلاش‌های ابوالقاسم مرادطلب، رئیس سابق دادگستری ورامین قدردانی شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: امروز دستگاه قضایی به ملجاء و پناهگاهی برای دادخواهی مردم تبدیل شده و اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی، مردم را بیش از گذشته به مقابله با ظلم و فساد امیدوار کرده است.


حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: رویکرد جدید قوه قضائیه در برخورد با مفاسد که ابتدا از درون این دستگاه آغاز و سپس به مقابله با مفسدان اقتصادی دانه درشت رسیده، این امیدواری را در مردم زنده کرده که نظام مقدس جمهوری اسلامی در برخورد با فساد بین فرد، گروه، حزب و جناح خاص سیاسی تفاوتی قائل نیست و خط قرمزی را در این رابطه نمی‌شناسد.
وی تصریح کرد: این که برخی از افراد، از دستگاه قضایی می‌خواهند که در مبارزه با فساد به برخی از حریم‌ها وارد نشود، خواسته نابجایی است چرا که مقابله با مفسدان خواست آحاد مردم است.
امام جمعه موقت ورامین افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل با هدف حاکمیت مستضعفین به پیروزی رسید و نباید در آن افراد با استفاده از رانت، ویژه خواری، زد و بند و نیز حقوق‌های نجومی به اصل نظام خدشه وارد کنند چرا که در صورت عدم برخورد با این افراد، اصل دین ضربه خواهد خورد.
وی تأکید کرد: مردم انتظار دارند که خروجی مقابله دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی را در جامعه مشاهده کنند و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه با فساد سیاسی نیز برخورد جدی نماید.


عمل نکردن به وظیفه خیانت به نظام اسلامی است


رئیس سابق دادگستری شهرستان ورامین نیز در این مراسم گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به افراد به عنوان کارگزارن نظام اعتماد کرده تا مشکلات مردم به واسطه تلاش آنان برطرف شود، کسی که به وظیفه خود عمل نمی‌کند، به نظام اسلامی خیانت کرده است.
ابوالقاسم مرادطلب افزود: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی الهی است و در مسیر خدمت رسانی به مردم، افراد باید آبرو، اعتبار و منافع نظام را بر مسائل شخصی خود در ارجحیت قرار دهد.
وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی ۴۱ سال قبل با هدف مقابله با نظام سلطه فاسد انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و اگر قرار باشد که هنوز نیز شاهد افزون‌خواهی، ویژه‌خواری، تجمع ثروت و افزایش فقر در جامعه باشیم، نمی‌توان به اهداف نظام مقدس جمهوری  اسلامی دست یافت.
میرزاخانی در سوابق خود ریاست دادگاه بخش چهاردانگه را دارد.
مرادطلب روز گذشته به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان شهریار معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار