کد خبر: ۷۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 20 August 2015

رشت - ایرنا - با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خط تولید پنیر uf 400 و پنیر حلب شرکت پگاه گیلان افتتاح شد.





به گزارش خبرنگار ایرنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در دومین روز سفر به گیلان، از شرکت پگاه گیلان واقع در شهر صنعتی رشت بازدید کرد.
برای راه اندازی خط تولید پنیر uf 400 تاکنون 10 میلیارد ریال هزینه شده و ظرفیت تولید ماهانه 400 تن پنیر uf 400 گرمی را دارد.
صنایع شیر پگاه گیلان واقع در شهر صنعتی رشت به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده فرآورده های شیری استان، یکی از شرکت های وابسته به شرکت صنایع شیر ایران است و در حال حاضر، بیش از 80 نوع محصول لبنی و نوشیدنی را تولید می کند.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی عصر دیروز (چهارشنبه) برای بازدید از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان و نیز کلنگ زنی چند پروژه ورزشی وارد گیلان شد و سالن ورزشی سنگاچین در بندرانزلی را افتتاح کرد.
علی ربیعی همچنین روز گذشته از کارخانه چوب و کاغذ ایران (چوکا) در شهرستان رضوانشهر و صنایع چوب اسالم در شهرستان تالش در غرب گیلان بازدید کرد.
بازدید از برخی واحدهای تولیدی واقع در شهر صنعتی رشت، آستانه اشرفیه، لاهیجان و لنگرود، حضور در مراسم کلنگ زنی مجموعه ورزشی شهرستان رودسر و شرکت در جلسه شورای اداری استان از برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز پنجشنبه است.
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز جمعه و در آخرین روز از سفر خود به گیلان، با تشکل ها و نهادهای مدنی از جمله اعضای کانون های شوراهای اسلامی کار و کارآفرینان و انجمن صنفی کارفرمایان و اتاق تعاون استان دیدار می کند.ک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار