فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران با بیان اینکه در حوادث اخیر دشمنان بار دیگر از ملت ما سیلی خوردند، گفت: باید منتظر فتنه‌های جدید دشمنان باشیم.
کد خبر: ۸۰۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 26 November 2019
 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سردار محمدنظر عظیمی در تجمع بزرگ بسیجیان کرمانشاه که امروز (پنجم آذر) در سالن ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر اینکه توطئه‌های استکبار جهانی علیه ملت قهرمان و نظام مقدس جهوری اسلامی ادامه خواهد داشت، گفت: در جریانات  اخیر، دشمنان از ملت آگاه ایران اسلامی سیلی خوردند و لذا باید منتظر توطئه‌ها و فتنه‌های جدید آنها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در سایه بصیرت، آگاهی، بیداری و دشمن شناسی مردم ولایی ایران اسلامی در فتنه اخیر نیز دشمنان شکست خوردند، ادامه داد: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی با حفظ بصیرت می تواند در برابر تمام توطئه چینی دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب سربلند باشد.

عظیمی با تاکید بر اینکه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی با حرکت امام خمینی(ره) و همراهی مردم پوزه استکبار جهانی به خاک مالیده شد، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌چینی دشمنان علیه نظام شروع شد و از آن زمان تاکنون تمامی فتنه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم در صحنه های مختلف دفاع از اسلام و انقلاب خنثی شده است.

وی ادامه داد: در اتفاقاتی که در سالهای پس از انقلاب  در کشور رخ داد، مدعیان حقوق بشر توطئه‌هایی را بر نظام ما تحمیل کردند که اوج این توطئه‌ها را در سالهای دفاع مقدس شاهد بودیم که چگونه با همه توان به مقابله با ایران اسلامی آمده بودند که البته نقشه‌های آنها با حضور مردم و نقش‌آفرینی‌شان در سالهای دفاع مقدس راه به جایی نبرد.

 عظیمی اضافه کرد: از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه نظام می توان به فتنه آنها در راه انداختن جنگ نیابتی علیه ملت ایران اشاره کرد که با شکل گیری محور مقاومت، دلاور مردان بسیجی کشور کیلومترها دورتر از مرزهای کشور به دفاع از حرمین شریفین پرداخته و دشمنان را سرکوب کردند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار