مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، گفت : در شرایط حساس کنونی مهمترین رسالت علما و روحانیون تقویت وحدت و برادری است.
کد خبر: ۸۰۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 28 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان استان،حجت الاسلام حجت الله فاضلی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت : زیباترین و باصفاترین مکان، مکانی است که برادری و همدلی در آن برقرار باشد و تحقق این مهم به عهده علما و روحانیون است.

 
او گفت : با توجه به وحدت می‌توان زمینه اعتلای بیشتر جامعه را فراهم کرد.

او افزود: امروز دشمن با پررنگ کردن اختلافات قومی و مذهبی به دنبال تفرقه میان اهل تسنن و اهل تشیع است که باید با کرامت، تدبیر و حکمت این مسائل را پشت سر بگذاریم.

حجت الاسلام فاضلی افزود: دشمن به دنبال این است که مسلمان علیه هم به پا خیزند و به اهداف خود برسند و برجسته کردن نگاه‌ها و تفکر‌های افراطی در میان اهل سنت یکی از این اقدامات است.

او گفت: تمام کفر در مقابل ملت ایران ایستاده و توجه به آموزه‌های اصیل اسلام و بصیرت و آگاهی لازمه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه افزود: این انقلاب متعلق به همه مردم است و کاری به مذهب و فرقه و قوم ندارد بلکه فراتر از این مسائل، در مقابل باطل قد علم کرده است.

او گفت: علما با هوشیاری بیشتر مقوله دشمن شناسی را برای مردم تبیین کنند.

 

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار