رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد:طی سال جاری حداقل 40 هزار کلاس درس به سیستم گرمایشی استاندارد تجهیز می‌شوند
کد خبر: ۸۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 21 August 2015
به گزارش تابناک نقا از فارس مرتضی رئیسی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی سه پروژه آموزشی شهرستان امل در مورد پروژه‌های نیمه‌کاره وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: برای سال تحصیلی 95-94 پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
وی با اعلام اینکه امیدواریم تا سال تحصیلی آیند بخش زیادی از این پروژه‌ها برای بهره‌برداری تحویل وزارت آموزش و پرورش داده شوند، افزود: امسال وضعیت اعتبارات ملی مصوب وزارت آموزش و پرورش نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی داشته است.
رئیسی تصریح کرد: در وزارت آموزش و پرورش یک‌هزار و 340 میلیارد تومان اعتبار مصوب داریم که بخش عمده اعتبارات صرف ایمنی مدارس می‌شود.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اعلام اینکه مقاوم‌سازی و بازسازی مدارس فرسوده از مهم‌ترین اهدافمان است، عنوان کرد: اعتبارات خوبی در زمینه استاندارد کردن سیستم گرمایشی مدارس با تلاش معاونت برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تخصیص یافت، هرچند تلاشمان این است که تعداد قابل قبولی از پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم.
این مسئول با اشاره به اینکه طی سال جاری حداقل 40 هزار کلاس درس به سیستم گرمایشی استاندارد تجهیز می‌شوند، گفت: دانش‌آموزان مقاطع مختلف باید در مدارس استاندارد و مجهز به تحصیل مشغول شوند.کلاسهای درس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار