رئیس کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد:
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه طرح جامع انرژی به تصویب مجلس برسد بسیاری از مشکلات برق را حل می‌شود.
کد خبر: ۸۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 21 August 2015
علی مروی در نشست مشترک اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد صنعت برق که در محل باشگاه شرکت برق برگزار شد، با اشاره به مشکلات متعدد در زمینه برق، اظهار داشت: نگرانی ما در مسائل آب و برق بسیار جدی است و به همین علت باید به دنبال راهکار اساسی برای حل معضلات این بخش‌ها باشیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: خودکفائی، کاهش هزینه، کاهش تلفات، مصرف بهینه و اصلاح قیمت‌ها از جمله عواملی است که باید برای رفع مشکلات در پی آنها باشیم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید به طرح حمایت از صنعت برق توجه ویژه شود، بیان کرد: اگر این طرح مرور شود تمام موارد مورد تقاضای مدیران در آن یافت شده و مباحث خودکفائی نیز در آن در نظر گرفته شده است.

مروی در ارتباط با اصلاح قیمت‌ها، متذکر شد: نکته مهم در این رابطه فرهنگ‌سازی بوده که باید در این زمینه تلاش بسیار کرد و با دادن اطلاعات دقیق به مردم بسیاری از مسائل و مشکلات این بخش را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه سهم انرژی در سبد خانوار بسیار کم است، گفت: توقع ما از همگان اجرای دقیق قانون بوده که از سوی دستگاه‌های اجرایی باید با قوت دنبال شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه طرح جامع انرژی به تصویب مجلس برسد بسیاری از مشکلات برق را حل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار