معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از تولید اولین سرود ترکیبی بزرگسالان و کودکان و نوجوانان در راستای حضور در مهرواره سرود آفرینش در کانون ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۰۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 19 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا رستم‌پور اظهار کرد: گروه سرود ایران، با سرودی که محتوای آن معرفی زیبایی‌های ایلام و ظرفیت‌های فرهنگی،هنری ،ادبی و ایثار و شهادت است خود را برای افتتاحیه سرود آفرینش استان آماده می‌کند.

وی با بیان اینکه در تمام مراکز فرهنگی، هنری کانون استان سرودهایی ویژه برای حضور درهم‌نوایی این مهرواره در حال تمرین، اجرا و بازبینی هستند، گفت: گروه بازبینی سرودها نیز با حضور در تمام مراکز استان این آثار را بازبینی و نکات قابل یادآوری را به مربیان ارائه می‌کنند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: برای بهتر برگزار شدن جشنواره سرود، کارگروه تهیه سرود با حضور تعدادی از اساتید موسیقی و آواز و مربیان سرود و مدیر کل و مسئولین کانون استان برگزار و در این کارگروه درباره شیوه نامه مهرواره سرود، چگونگی پیشرفت فعالیت سرود، فراخوان استانی، نظارت برانتخاب شعراز انتخاب تا اجرا،داوری و تولید سرودهای ماندگار گفت و گو شد.

رستم‌پور تاکید کرد: هنرمندانی مانند«حشمت آقایی» ، «یحیی رحمتی»، «بهادر مرادخانی» ، «شادی نوروزی» و «محمد جواد شوهانی» نیز به عضویت ستاد سرود استان درآمده‌اند.

«زهرا سیفی» دبیر انجمن سرود، «مریم علی بیگی» مسئول جشنواره، «علیرضا آقایی» کارشناس مسئول فرهنگی ،ادبی و هنری، «یدالله جایدری» معاون اداری مالی، «پرستو کریمی» مربی سرود عضو کارگروه سرود هستند./ع

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار