امام جمعه دماوند گفت: مسجد جامع دماوند که به عنوان مصلای شهر محسوب می‌شود نیاز به توسعه دارد و باید برنامه‌ای برای آن در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۸۰۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 22 December 2019

به گزارش تابناک تهران، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: در شرایطی که مردم گرانی را تحمل می‌کنند تکریم ارباب رجوع بیشتر باید توجه شود، کسب رضایت‌مندی مردم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بین مسئولین و مردم نباید دوری باشد، مسئولین باید مردم را از خود بدانند و مردم هم مسئولین را از خود بدانند، باید در ادارات حداقل یک یا دو روز را برای ملاقات عمومی قرار دهیم، شنیدن حرف مستقیم مردم بسیار اهمیت دارد.

امام جمعه دماوند افزود: نکته بعدی توجه به حجاب است، مسئولین باید به حجاب کارمندان توجه داشته باشند و از کارمندان خود بخواهند که حجاب اسلامی را رعایت کنند، باید از بانوان که حجابشان را رعایت می‌کنند در مراسمی تقدیر و تشکر شود، باید گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات فعال کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به ۹ دی روز بصیرت، میثاق امت با ولایت بیان کرد: این روز باید تبیین شود، قیام ۹ دی کشور را نجات داد، در روز ۹ دی یک همایش مشترک و یک تجمع شهرستانی را خواهیم داشت که این مراسم در مسجدجامع دماوند برگزار می‌شود.

فتاح دماوند گفت: مسئولین با استفاده از تریبون پیش از خطبه‌های نماز جمعه، مستقیما با مردم ارتباط بگیرند و گزارش کار اداره خود را برای مردم تشریح کنند تا به مردم پاسخگو باشند.

وی یادآور شد: مسجد جامع دماوند که به عنوان مصلای شهر محسوب می‌شود نیاز به توسعه دارد و باید برنامه‌ای برای آن در نظر گرفته شود، در این امر همه ادارات از جمله شهرسازی، شهرداری و...کمک کنند، شبستان مسجد که در طبقه زیرین قرار دارد و مزار شهدا نیاز به تعمیر اساسی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار