رییس اورژانس تهران از مراجعه ۵۷۵۳بیمار قلبی و تنفسی طی ۵ روز اخیر به پایگاه های این اورژانس خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 24 December 2019

به گزارش تابناک تهران، پیمان صابریان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آمار مراجعین قلبی و تنفسی طی ۲۴ ساعت گذشته به بخش اورژانس مراکز درمانی تهران اظهار داشت: طی این مدت مجموعاً ۱۰۶۲ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۴۰۱ نفر مراجعین بیماران تنفسی و تعداد ۶۶۱ نفر مراجعین قلبی بوده است.

رئیس اورژانس تهران با بیان اینکه طی ۵ روز اخیر که شاهد افزایش آلاینده‌ها و به تبع آن آلودگی هوا بوده‌ایم، تعداد ۵ هزار و ۷۵۳ نفر به اورژانس تهران مراجعه کرده‌اند، افزود: از این تعداد آمار مراجعین تنفسی از ۲۸ آذر تا دوم دی ماه ۲ هزار و ۲۹۸ نفر و آمار مراجعین تنفسی و ۳ هزار و ۴۵۵ نفر بیمار قلبی بوده‌اند.

وی از مردم، به ویژه گروه‌های حساس خواست، حتی الامکان و جز در موارد اضطرار از منزل خارج نشوند و بیان داشت: لازم است، افراد در این روزها از ورزش سنگین اجتناب کرده و از فعالیت‌های سنگین که نیاز به متابولیسم بدن و اکسیژن بالا دارد، پرهیز کنند.

صابریان گفت: از شهروندان می‌خواهم، با مصرف موادی مانند زرده تخم مرغ، اسفناج، ماهی سلمون، لوبیا قرمز، جگر، سیر، تخمه کدو و تخمه آفتاب گردان مقدار روی بدن را افزایش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار