قابل توجه اداره پست استان کرمان؛
در این زمینه در قسمت بازرسی اداره پست کرمان هم پیگیری های زیادی انجام دادم اما متاسفانه به هیچ نتیجه ای نرسیدیم . نهایت همکاری اداره پست کرمان با من این بوده است که مبلغ 600 خورده ای به عنوان غرامت پرداخت کنند .
کد خبر: ۸۰۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 25 December 2019

به گزارش «تابناک کرمان»؛ طی درج گزارش در چند شماره قبل مبنی بر گم شدن دو عدد لپ تاپ در مرسولات پستی و اینکه چه اتفاقی در این بین برای این دولپ تاپ افتاده است کنجکاو بودیم تا از سرانجام آنها مطلع شویم ، به همین علت به سراغ این آقای رجایی که لپ تاپ هایش مفقود شده بود رفتیم و با ایشان گفت و گوی کوتاهی داشتیم که خدمت شما خوانندگان عزیز آورده شده است ؛
آقای رجایی به خبرنگار ما گفت : در تاریخ 11/3/98 دو عدد لپ تاپ برای تهران ارسال کردم لپ تاپ‌های من که از مارک‌های معتبر و حاوی مدارک و اطلاعات شخصی و خانوادگی بودند خیلی راحت گم شدند و متأسفانه تا امروز که حدود 7 ماه می‌گذرد با این همه دوندگی و پیگیری بی نتیجه مانده است و هیچ مسئول و نهاده پاسخگوی بنده نبوده است.

پس از هفت ماه اداره پُست جوابگو نیست
ایشان افزودند: مسئولین مربوطه به قول گفتنی توپ را در میدان دیگری می اندازند ، اداره پست کرمان به ما می گوید مقصر دفتر پیشخوان دولتی هست که مرسوله شما را تحویل گرفته است (احتمالا دیواری کوتاه تر از دفتر پیشخوان ندیدند) وگرنه طبق مدارک و شواهد این مرسولات از دفتر پیشخوان دولتی رد شده‌اند.
با تهران که صحبت کرده‌ام بخش بازرسی اداره پست تهران می‌گوید؛ که در حال پیگیری هستند مثل اینکه رئیس اداره پست کرمان در تهران جلسه دارد که وعده دادند از رئیس پست کرمان خواستار ارائه توضیح خواهیم بود . اینکه چرا مرسولات مفقود شده را گردن اداره پست کرمان انداخته‌اند را نمیدانم چیزی هست بین روابط خودشان به ما نمی گویند .
در این زمینه در قسمت بازرسی اداره پست کرمان هم پیگیری های زیادی انجام دادم اما متاسفانه به هیچ نتیجه ای نرسیدیم . نهایت همکاری اداره پست کرمان با من این بوده است که مبلغ 600 خورده ای به عنوان غرامت پرداخت کنند .
و من همچنان منتظرهستم تا ببینیم جوابیه جلسه در تهران چی می شود کاری که خیلی راحت با این همه پیشرفت تکنولوژی و امکانات میشد سریع حل شود الان چند ماه به نتیجه نرسیده و به یک مسئله پیچیده تبدیل شده است که هیچ توجیهی برای این مسئله نمی شود آورد . شما خودتان را جای من بگذارید یه وسیله مهمی رو پست می کنید و گم می شود و برای کسی هم مهم نیست اینقد کارهای مهمتری دارند که این مشکل من حتی کم ارزش تر از آن هست که پیگیری انجام بدهند آخر هم دیگر این پرونده بسته می شود و به فراموشی سپرده می شود .
ایشان در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا تا به این زمان به مراجع قضایی شکایت نکرده‌اید تا شاید روند پیگیری بهتر و سریعتر پیش برود و یا حداقل ارگانی پاسخگو آن باشد ، گفت: اداره پست تا به امروز ما را سرگردان نگه داشته به ما گفتند دو روز دیگه صبر کنید جواب فلان نامه بیاد! 10 روز صبر کنید پیگیری کنیم ! یک ماه صبر کنید چون بین چند دستگاه هست طول می کشه ! و ما را بلاتکلیف و حیران گذاشتند و احساس می کنم در آخر هم انتظار بی فایده بوده است . باید حتما از اداره پست شکایت کنم تا این ارگان دولتی پاسخگو باشد .

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار