کد خبر: ۸۰۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ 27 December 2019

داوطلب نمایندگی مجلس : طرفداران من جونی و نونی نیستند بلکه جوانانی هستند که از تبعیض و بدعدالتی خسته شده اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر هومان عسکری کاندید منتخب قشقایی ها از جمله داوطلبین نمایندگی مجلس است که این روزها در شهرستان گچساران نشست هایی برای آکاهی بخشی مردم جهت انتخاب وکیل برگزار می کند.
این کاندید در نشستی با مردم تلخاب شیرین به بیان عملکرد مجلس در دوره های مختلف پرداخت و گفت:مجلس یکی از مهمترین ارکان کشور بوده ولی به شرطی که نمایندگانی که انتخاب می شوند از اصلح ترین ها باشد چرا که انتخاب افراد ناآگاه و ناکارامد ظلم در حق مردم و فرزندانمان است.
عسکری افزود:مجلس جای دلال بازی و بده بستان نیست بلکه کمک به همه احاد مردم خصوصا اقشار ضعیف جامعه است.
وی روستای تلخاب شیرین را یکی از قطب ورزش خیز این منطقه دانست و افزود:زمانی که برای کاندید شدن به این شهرستان امدم بهم گفتن به دیار بد اخلاقی هاخوش امدی و بعد متوجه شدم نمایندگان اینجا کاخ نشین هستند و ثروتمند.
وی به تبلیغات کاندید های دیگ این شهر اشاره کرد و اظهار داشت:فضای سیاسی و انتخاباتی را به فضای جنجالی و دعوا تبدیل نکنید بگزارید انتخابات سالم برگزار شود.
وی همچنین گفت:جوانان و مردم این دیار از این شوء انتخاباتی و بدعدالتی و قوم گرایی خسته شدن و همین جا می گویم طرفداران من نه جونی و نه نونی نیستند بلکه جوانانی هستند که از تبعیض و بی عدالتی خسته شدن و تشنه برگزاری عدالت هستند.
برچسب ها: هومان عسکری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار