رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : در ۹ ماهه اخیر سال جاری پلیس راه استان ایلام با همت مردم عزیز و کلیه دستگاههای امدادی و خدمات رسان، صدا و سیما و خبرگزاری ها شاهد کمترین کشته در سطح کشور بوده است.
کد خبر: ۸۰۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ 29 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار داشت : اقدامات موثر این پلیس در زمینه حذف نقاط حادثه خیز و چهارخطه کردن محورها از جمله محور ایلام به مهران که پرترددترین محور بوده از مهمترین اقدامات این پلیس در پیشگیری از کاهش تصادفات و تلفات انسانی بوده است.

وی ادامه داد : ماموران پلیس راه استان ایلام با استفاده از تمام توان وتجهیزات در اختیار و ابزارهای الکترونیکی در راستای پیشگیری از تخلفات رانندگان پرخطر در ۹ ماهه اخیر در برخورد با تخلفات تعداد ۴۵ هزار و ۱۸۷ تخلف سرعت غیر مجاز ،۲۰ هزار و ۵۰۵ سبقت غیرمجاز و ۱۵ هزار و۳۸۵ مورد تجاوز به چپ اعمال قانون کردند.

همتی زاده اضافه کرد: اقدامات فرهنگی این پلیس در زمینه پیشگیری از تصادفات از ابتدای سال با حضور کارشناسان آموزش در مدارس و مساجد روستایی و همچنین توزیع کلاه ایمنی رایگان به راکبان موتورسیکلت سوار و نصب برچسب شبرنگ بر روی وسایل نقلیه کشاورزی در کلیه شهرستانها به جدیت به مرحله اجرا در آمده است و حائز نتیجه بسیار مطلوبی بوده است.

وی از همکاری خوب مردم استان و زحمات کلیه همکاران و دستگاههای ذیربط از جمله اداره کل راه و شهرسازی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای، دستگاههای امدادی و خدمات رسان، صدا و سیما و خبرگزاری ها به خاطر زحمات بی بدیل تشکر و قدردانی کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار