رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با حضور در شهرقدس از تنها مرکز دیالیز این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۰۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 30 December 2019

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام محمد قمی صبح دوشنبه و هم زمان با سالروز قیام پرشور ۹ دی ماه ۸۸، با حضور در شهر قدس از مرکز خیریه دیالیز و درمانگاه امام علی (ع) تنها مرکز دیالیز این شهرستان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، این مرکز، تنها مرکز دیالیز در شهرستان قدس است، که متأسفانه در جریان آشوب‌های آبان ماه شهر قدس، توسط اشرار مورد سرقت و تخریب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام علی اصغر سهرابی، مدیرکل سازمان تبلیغات استان تهران در این مرکز توضیحاتی در خصوص چگونگی بازسازی تنها مرکز دیالیز شهرقدس ارائه داد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این خصوص گفت: می‌بایست، مدیریت شود، تا ابتدا این مرکز بازسازی شود و تجهیزات مورد نیاز در آن قرار گیرد و سپس از گروه تخصصی جهادی مردمی برای حضور در آن و ارائه خدمات مورد نیاز مردم دعوت شود.

حجت الاسلام محمد قمی گفت: در حال حاضر برای آنکه ارائه خدمات به مردم قطع نشود، یک مکان ۵۰۰ متری روبروی بیمارستان اجاره شده است و با محوریت مرکز خیریه دیالیز و درمانگاه امام علی (ع) به مردم ارائه خدمت خواهد شد و در این مسیر از حضور و ظرفیت خیرین نیز بهره خواهیم گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار