در بیانیه‌ای تأکید شد؛
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با صدور بیانیه‌ای، ۹ دی را روز بصیرت و تجلی بیعت ملت با ولایت دانست و از آحاد مردم خواست تا در مراسم این روز شرکت کنند.
کد خبر: ۸۰۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 30 December 2019

 ۹ دی روز بصیرت و تجلی بیعت با ولایت است

به گزارش تابناک سمنان: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان به مناسبت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است: یوم‌الله ۹ دی تجلی‌گاه بیعت ملت با مقام عظمای ولایت و صحنه شکوهمند و آموزنده مقاومت، ایستادگی و اوج بصیرت مردم شریف ایران اسلامی است.

در این بیانیه می‌خوانیم: ۹ دی‌ماه سال ۱۳۸۸ درحالی‌که دشمنان خارجی با همراهی و همکاری مزدوران داخلی با ایجاد فضای غبارآلود و فتنه‌انگیز و وارد آوردن فشارهای روانی و خلق جوی از یأس، ناامیدی و ناامنی، پایان انقلاب اسلامی ایران را به انتظار نشسته بودند، برخلاف تصورات خام آنان به ناگاه خشم و غضب انقلابی مردم با بصیرت و ولایتمداری پیوند خورد و طوفانی به پا کرد که در یک روز کل بساط هشت‌ماهه فتنه‌گران به هم‌ریخت.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در این بیانیه آورده‌است: ملت انقلابی استان با درک شرایط حساس فعلی کشور امسال نیز چنان سال‌های قبل در سالروز حماسه نهم دی باشکوه و مقتدرانه به میدان می‌آیند.

در ادامه می‌خوانیم: مردم نشان می‌دهند که از بصیرتی پیش‌رونده برخوردار هستند و در نهم دی‌ماه سال ۸۸ متوقف نشده و آن را به ظرفیت و توانی تبدیل کرده که قادر است هر رویداد مهم انقلاب را به نهم دی‌ماه دیگری تبدیل کند و این را در دوم اسفندماه باروی کار آوردن مجلس انقلابی به اثبات می‌رسانند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار