به دلیل عدم تصمیم جسورانه
عضو شورای شهر تهران با تذکر به پیروز حناچی به دلیل عدم دستور در اصلاح فرم‌ های اعلام عوارض گفت: این چنین مواقع است که باید تصمیم جسورانه بگیرید و این موضوع هیچ نیازی به سرمایه و بودجه هم ندارد.
کد خبر: ۸۱۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 31 December 2019
حناچی به دلیل عدم تصمیم جسورانه تذکر گرفت

محمد سالاری در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران اظهار داشت: مدتی پیش من به شهردار تهران  تذکر دادم که هنوز در فرایند صدور پروانه بخصوص گواهی‌های ساختمانی شاهد ارائه فیش‌های دستی اعلام عوارض در مناطق  هستیم ولی این موضوع مو رد توجه قرار نگرفت.

وی افزود: اعلام عوارض دستی و شفاهی فساد،‌ رانت و بی‌عدالتی را به همراه دارد و این مساله در همه مناطق در حال حاضر انجام می‌گیرد اما شهردار تهران درباره این موضوع  تنها پاسخ دادند که موضوع در حال بررسی است در حالی که مساله با یک دستور ساده می‌توانست برطرف شود. 

این عضو شورای شهر تهران گفت: آقای شهردار این چنین مواقع است که باید تصمیم جسورانه بگیرد چرا که این تصمیم نیازی به سرمایه و بودجه هم ندارد.

وی گفت: آقای حناچی در این زمینه هم اختیارش را داریم و هم موضوع غیرقانونی نیست و  عین قانون محسوب می‌شود. 

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: مجددا تذکر می‌دهم پاسخ شهردار به هیچ عنوان پاسخ درستی نبوده من تاکنون تعداد زیادی تذکر دادم که پاسخ آنها مستدل نبوده مانند تذکر درمورد پالادیوم در حالی که شهردار تهران می‌تواند همین امروز با دستور به همه مناطق اعلام کند در راستای قانون‌ مندی و قانون‌مداری فرم‌های اعلام عوارض به صور ت سیستمی و براساس مصوبات بر مدار قانون صادر شود. 

انتهای پیام/

 
برچسب ها: پیروز حناچی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار