معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: تفاهم نامه همکاری میان پلیس و دانشگاه پیام نور استان در 5 ماده و 44 بند منعقد شد.
کد خبر: ۸۲۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 06 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: این تفاهم نامه در دفتر فرمانده انتظامی استان و به امضای سردار "علی اکبر جاویدان" و " بهمن سعیدی پور" رسید.

وی ادامه داد: برخی از موضوعات تفاهم نامه منعقده میان فرماندهی انتظامی استان و دانشگاه پیام نور شامل اجرای فعالیت های فرهنگی و آموزشی در زمینه توسعه انضباط اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برگزاری کارکاه های آموزشی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر و همکاری در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری اجتماعی به جوامع هدف می شود.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: همکاری در راستای برگزاری نمایشگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی، همکاری در زمینه برگزاری جلسات مشترک مانند شورای پیشگیری از حوادث و آسیب های اجتماعی و همکاری در زمینه برگزاری نشست های علمی مشترک در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دیگر موضوعات تفاهم نامه همکاری میان پلیس و دانشگاه پیام نور بود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: این تفاهم نامه همچنین با اهدافی همچون ترویج، توسعه نظم و انضباط اجتماعی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی نوپدید و رفتارهای پرخطر و توسعه سطح خدمات مشاوره ای و مددکاری اجتماعی برای عموم شهروندان با الویت قشر دانشجو به امضای طرفین رسیده است.

وی گفت: بر اساس این تفاهم نامه، فرماندهی انتظامی استان متعهد به همکاری در زمینه برگزاری نمایشگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعزام کارشناسان انتظامی به منظور ارائه آموزش های پیشگیرانه در مراکز و واحدهای زیرمجموعه دانشگاه پیام نور شد.

سرهنگ آمویی، ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به مراجعان معرفی شده از سوی دانشگاه، همکاری و مشارکت در تولید محتوای فرهنگی و آموزشی جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تامین امنیت همایش های برگزار شده توسط دانشگاه پیام نور و هماهنگی جهت اجرای برنامه ها و طرح های ویژه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از دیگر تعهدات پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: طبق این تفاهم نامه همکاری، دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه نیز متعهد به فراهم کردن شرایط لازم به منظور حضور کارشناسان انتظامی در واحدهای زیرمجموعه دانشگاه، نمایش هشدارهای آموزشی تهیه شده توسط پلیس در پورتال دانشگاه، همکاری و مشارکت در اجرای برنامه های پیشگیرانه و فراهم شدن شرایط توسط این دانشگاه جهت بهره گیری کارشناسان انتظامی از کتابخانه مراکز زیرمجموعه شد.

وی در پایان گفت: این تفاهم نامه از  (16 بهمن) به مدت 3 سال دارای اعتبار بوده و در صورت توافق طرفین بعد از این مدت نیز قابل تمدید است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار