معاون رئیس جمهور:
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: افرادی که در شرایط سخت تحریم، کارآفرینی می‌کنند، مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی هستند که جا دارد از همه این افراد قدردانی کنم.
کد خبر: ۸۲۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 07 February 2020

حسینعلی امیری روز گذشته (پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ماه) در آیین کلنگ‌زنی فاز ۳ کارخانجات گروه صنعتی نوین چوب در اهواز، اظهار کرد: خوزستان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و از نیروی انسانی تحصیل‌کرده، خلاق و با احساس مسئولیت زیادی بهره می‌برد. یکی از سرمایه‌های استان خوزستان نیز نیروی انسانی بسیار خوب آن است.

وی ادامه داد: خوزستان از نظر موقعیت استراتژیک نیز شرایط ویژه‌ای دارد. مرز، دریا و شاه‌راه‌های حیاتی به نقاط مختلف کشور، ظرفیت‌های بسیار مهمی برای موضوع سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در استان خوزستان هستند و تاثیر آن در کشور و کشورهای همسایه نیز وجود دارد.

امیری با بیان اینکه یکی از سیاست‌های راهبردی دولت، حمایت از بخش دولتی است، گفت: دولت هیچگاه تاجر خوبی نبوده است، دولت باید تنظیم‌کننده خوبی باشد، نه‌ اینکه با بخش خصوصی رقابت کند. همواره این معنا و مفهوم مورد تاکید آقای روحانی نیز بوده است، آن هم با رویکرد اقتصاد مقاومتی و قطع وابستگی به خارج.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: خوشبختانه واحدی که امروز از آن بازدید داشتیم و واحدی که کلنگ‌زنی آن صورت گرفت، توسط یک کارآفرین و یک خوزستانی رقم خورده است. کسی که باعث و بانی این کار بوده، در واقع برای تعداد قابل توجهی از خانم‌ها و آقایان، کارآفرینی و اشتغال ایجاد کرده‌ است که کار ارزشمندی است.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که در شرایط سخت تحریم، کارآفرینی می‌کنند، مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی هستند که جا دارد از همه این افراد قدردانی کنم.

وی افزود: شریعتی، استاندار پرتلاشی است و از زمانی که در استان، این مسئولیت را بر عهده دارد، خوشبختانه منشاء تحولات قابل توجهی بوده است و تلاش می‌کند تا به توسعه استان خوزستان شتاب بیشتری بدهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار