5 واحد متخلف صنفی در بوکان پلمپ شد.
کد خبر: ۸۲۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 04 March 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رییس اتاق اصناف بوکان گفت: چهار واحد صنفی متخلف عرضه قلیان و یک واحد گیم‌نت در این شهر که با بی‌توجهی به لزوم تعطیلی در راستای پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا، به فعالیت ادامه می‌دادند با دستور مسوولان قضایی پلمب شد.
سعدون احمدپوری  اظهار داشت: این واحدهای متخلف با وجود اعلام تعطیلی و اطلاع از اقدامات پیشگیرانه‌ جهت جلوگیری از شیوع کرونا همچنان به صورت شبانه باز بوده و به مراجعان از جمله جوانان خدمات ارائه می‌کردند.
وی اضافه کرد: پس از دریافت گزارش‌های مردمی از فعالیت این قلیان‌سراها، شب گذشته اکیپی از گشت مشترک بهداشتی با همکاری اداره اماکن، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به محل اعزام شده و از ادامه فعالیت‌ آنها جلوگیری کردند.

وی گفت: واحدهای عرضه قلیان در شهر و مناطق روستایی این شهرستان از هفته گذشته به دلیل جلوگیری از احتمال شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و در حال حاضر ۱۱۷ واحد صنفی در این زمینه فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.

رییس اتاق اصناف بوکان با اشاره به اینکه یک اکیپ سه نفره، گشت‌های شبانه‌روزی در سطح شهر انجام می‌دهند، اضافه کرد: پس از شیوع بیماری کرونا در کشور، شورای سلامت شهرستان در روزهای اخیر اقدامات پیشگیرانه مختلفی را با همکاری سایر دستگاه‌ها برای مقابله و پیشگیری اجرا کرده است.

۱۱۷ واحد قلیان‌سرادر بوکان وجود دارد که تعدادی از انها در روستاهای حاشیه بوکان فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار