با حضور فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان انجام شد؛
کد خبر: ۸۲۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶ 04 March 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»، خبرنگار خبرگزاری بسیج اعلام کرد؛ با حضور فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانداربندرعباس ، فرمانده انتظامی شهرستان ، امام جمعه هرمز و جمعی از مسئولین ادارات و بسیجیان ، مراسم معارفه فرمانده مرکز مقاومت بسیج جزیره هرمز برگزار شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه هرمز معرفی شد
سردار اباذر سالاری صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت سپاه هرمز اظهار کرد: مردم شهید پرور هرمز و مردمان ولایت‌مدار و دلاور این جزیره در طول تاریخ پرافتخار این سرزمین همواره در صف اول مبارزه و مجاهدت در راه اسلام و انقلاب بوده‌اند و خدمت به این مردم اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: کلام ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت توسعه جزیره هرمز در دیداری که به مناسبت برگزاری کنگره 1500 شهید هرمزگان با ایشان داشتیم، خدمت کردن به مردم این جزیره را با شیرینی دوچندانی همراه است و افتخار ما این است که بتوانیم قدم‌های استواری در جهت تحقق فرامین ایشان در جهت رشد و توسعه هرمز داشته باشیم.

در این مراسم سرهنگ رسول جهانداری به عنوان فرمانده مرکز مقاومت بسیج هرمز معرفی و از تلاش های سرهنگ دوم پاسدار احمد درویشی فرمانده سابق جزیره هرمز تقدیر و تشکربعمل آمد .

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار