معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر از ارائه خدمات رایگان دهان و دندان به افراد زیر 14 سال و پیشگیری از بیماری قلبی ویژه افراد بالای 30 سال در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 25 August 2015
تابناک بوشهر: سعید زرین‌فر صبح امروز در جشنواره شهید رجایی شهرستان دشتی و تجلیل از کارمندان نمونه که در سالن آموزش‌وپرورش خورموج برگزار شد، از اجرای طرح سلامت دهان و دندان و اجرای طرح پیشگیری از بیماری قلبی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: طرح سلامت دهان و دندان و پیشگیری از بیماری قلبی در استان بوشهر اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر از ارائه خدمات رایگان دهان و دندان به افراد زیر 14 سال و پیشگیری از بیماری قلبی ویژه افراد بالای 30 سال در استان بوشهر خبر داد.

زرین‌فر خاطرنشان کرد: دولت نماینده مردم است و اصل مدیریت بر همین مبنا استوار است و از نگاه اسلامی دولت بناست از اختیارات مردم دفاع کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر افزود: دولت در برابر خدا و مردم مسئول است و باید شرایطی فراهم کند که مردم بهتر به بندگی و عبودیت خدا بپردازند و حق خدا را در نظر داشته باشد.

وی ادامه داد: مردم یا هم‌نوع یا برادر دینی هستند و با این آرمان و اندیشه انقلاب اسلامی شکل گرفت و مدیر و مسئول در جمهوری اسلامی باید حقوق مردم را تأمین کند و نگاه به حقوق الهی مردم هم داشته باشد.

زرین‌فر اضافه کرد: دولت‌ها در جمهوری اسلامی به‌ویژه از دوران شهید رجایی پرتلاش و خدمتگزار بوده‌اند و در دوره‌هایی هم اگر خطا کرده‌اند، به‌منظور خیانت به مردم نبوده است.

وی تصریح کرد: دولت جدید که با کلید معروف برای گره‌گشایی آمده، در اوج گرفتاری تحریم‌های ظالمانه و تورم 40 درصد با برنامه‌ریزی و تدبیر آرامشی ایجاد کرد و شرایط هماهنگ‌تر و منظم‌تری در اقتصاد ایجاد شد.

زرین‌فر گفت: دولت در استان بوشهر یک‌هزار و 200 میلیارد تومان بدهی داشت، درحالیکه اعتبار سالانه 300 تا 400 میلیارد تومان بود، ولی با تلاش استاندار و سفر رئیس‌جمهور بخش عمده‌ای از بدهی‌ها پرداخت شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار