کد خبر: ۸۲۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 09 March 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از سی‌سخت، در نشست پیشگیری و مبارزه با کرونا که در فرمانداری دنا برگزار شد شهردار سی سخت مسؤولیت اجرایی کار را تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان بر عهده گرفت و متعهد گردید برای حفظ جان مردم و سلامت شهروندان شهر سی سخت با تمام توان تلاش کند.

بنابراین گزارش ؛ با توجه  به بازدید میدانی از محل استقرار تیم ضربتی مشخص شد که شهردار سی‌سخت به تعهداتش عمل کرده و از همان ابتدای کار با استقرار ماشین آلات و نیروهای خود در محل کمپ با همکاری سپاه، پلیس راهنمایی و رانندگی و هلال‌احمر در بازرسی ورودی شهر اقدامات لازم انجام شده است.

علی فرد شهردار سی‌سخت در همین خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: همان طور که می دانید بحث ویروس کرونا شوخی بردار نیست و غنی و فقیر هم نمی‌شناسد و هیچ تعارفی با کسی ندارد، بنابراین مردم فهیم و با فرهنگ شهر سی‌سخت سعی کنند از رفت و آمدهای بی‌جا در سطح شهر خودداری کنند.

وی از مردم خواست به مسافرت نروند، مراقب افراد میان سال و کهن سال باشند، تمامی نکات ایمنی در برابر ویروس را رعایت کنند، دید و بازدیدهای خانوادگی را کنار بگذارند، از رفتن به مراسمات مختلف خودداری کنند تا ما هم با تلاش و همکاری مسوولان و نهادهای مربوطه بتوانیم از ورود این ویروس به شهر سی سخت جلوگیری کنیم.

وی گفت: از تمامی مسافران،گردشگران و کسانی که دوست، فامیل یا وابسته ای در شهر سی سخت دارند تقاضا می‌کنیم که از سفر به شهر سی‌سخت خودداری نمایند.

شهردار سی‌سخت یادآور شد: بنا بر هماهنگی دادستان و فرماندار دنا با شبکه بهداشت و درمان دستور تعطیلی تمامی مرکز خدمات رسان و اقامتی رفاهی و رستوران‌ها صادر گردیده، لذا هیچ گونه خدماتی به مسافران و گردشگران ارائه داده نمی‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار