محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک :
فرماندار شهرستان سنقروکلیایی گفت:در شهرستان آمار مبتلایان به کووید ۱۹سیر صعودی داشته و تا زمانی که مردم این مسئله را جدی نگیرند نمیتوان مقابله جدی با این ویروس داشته باشیم.
کد خبر: ۸۳۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 16 March 2020

محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهروندان اگر اقدامات پیشگیری و مقابله را از خانواده خود شروع نکنند و این زنجیره انتقال را از خانواده ها قطع نکنند مطمئن باشید تمام اقدامات و مقابله ها در شهرستان تاثیری نخواهد داشت.

وی در ادامه از تدوین راهکارهای مقابله با کرونا ویروس در شهرستان خبر داد و افزود:راهکارهایی را با حضور کارشناسان مربوطه تدوین شده است که از امروز از سوی دستگاه های ذیربط لازم الاجرا میباشد.

معصومی زاده تاکید کرد:از مردم انتظار داریم با توجه به روند روبه افزایش مبتلایان در شهرستان شرایط بحرانی شهرستان را درک کنند و مسئله را جدی بگیرند.

وی ادامه داد:اکنون در خانه ماندن مهمترین اقدام برای مقابله با این ویروس است که متاسفانه توسط برخی از شهروندان رعایت نمیشود.

فرماندار سنقروکلیایی در پایان به نقاط ویژه و قرمز در شهرستان اشاره کرد و افزود:در برخی مناطق تعداد مبتلایان بیشتری وجود دارد که باید توجه ویژه تری جهت ارائه خدمات و اقدامات مقابله ای به این نقاط شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار