فرماندار دیلم گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از مراکز موثر فرهنگی، هنری و آموزشی است که می‌تواند نقش موثری در ارتقاء سطح دانش، آگاهی و خلاقیت و تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان داشته باشد.
کد خبر: ۸۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 27 August 2015
حسن اسماعیلی ظهر امروز در این آیین از بخش‌های مختلف این مرکز دیدن و از نزدیک در جریان فعالیت‎های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفت. 

فرماندار دیلم ابتدا در جمع کودکان و نوجوانان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک آغاز هفته دولت به بیان برخی از صفات و ویژگی‌های این دو شهید پرداخت.

اسماعیلی در این بازدید افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از مراکز موثر فرهنگی، هنری و آموزشی است که می‌تواند نقش موثری در ارتقاء سطح دانش، آگاهی و خلاقیت و تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان داشته باشد.

در ادامه قمر غلامیان مسئول کانون پرورش کودکان و نوجوانان دیلم به بیان گزارشی از فعالیت‌های این کانون پرداخت.

غلامیان افزود: در این نمایشگاه بچه‌ها با بطری‌ها و مواد دورریختنی کاردستی‌های زیبایی درست کرده‌اند و با آبزیان بیشتر آشنا شدند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آموزش کودکان و نوجوانان در خصوص مسائل محیط زیست و استفاده صحیح از مواد دور ریختنی و بازیافتنی دانست.

در این نمایشگاه بیش از 200 اثر شامل نقاشی، کاردستی سفال، نقاشی روی شیشه، آثار ادبی و تعدادی از آبزیان تکسی درمی به نمایش گذاشته شده است.

در پایان از صاحبان پنج اثر نقاشی، دو اثر داستان کوتاه، یک اثر شعرخوانی رضوی که در مراحل بین‌المللی، کشوری و  استانی برگزیده شده بودند با اهداء لوح و هدیه تقدیر به‌ عمل آمد.

گفتنی است، این نمایشگاه به‌مناسبت هفته دولت برپا شده و به‌مدت یک هفته در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیلم جهت بازدید عموم دایر است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار