استاندار بوشهر گفت: به منظور استفاده بهینه از زمین‌های موجود بویژه در سواحل این استان، واگذاری اراضی ساحلی بدون تایید کارگروه زیربنایی استانی ممنوع است.
کد خبر: ۸۴۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ 25 April 2020

واگذاری اراضی ساحلی استان بوشهر بدون تایید کارگروه زیربنایی ممنوع است

استاندار بوشهر گفت: به منظور استفاده بهینه از زمین‌های موجود بویژه در سواحل این استان، واگذاری اراضی ساحلی بدون تایید کارگروه زیربنایی استانی ممنوع است.

عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: همچنین اگر پس از ۶ ماه اراضی واگذار شده به بخش خصوصی بدون استفاده ماند، این اراضی به دولت برگشت داده می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: این مصوبه با هدف کمک به سرعت بخشی در تولید بخش‌های مختلف اجرا خواهد شد.

گراوند با تاکید بر اهمیت هم‌افزایی بخش‌های دولتی، استفاده از نخبگان، ظرفیت‌های خدادای استان بوشهر، اجرای سند آمایش سرزمین را زمینه مناسبی برای تحقق شعار جهش تولید دانست و گفت: برای تحقق جهش در تولید، بخش خصوصی باید با جدیت وارد کار شود، بخش دولتی مشکلات اداری را تسهیل کرده و قوه قضاییه هم به رفع موانع در مسیر تولید کمک کند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید با رعایت قوانین و مقررات در مسیر تحقق شعار رهبری حرکت کنند، گفت: هیچ دستگاه اداری و حاکمیتی استان بوشهر در هیچ قوه‌ای حق ندارد مانع تولید شود.

گراوند با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام جهش تولید اظهار داشت: برنامه ریزی مدیران استان بوشهر باید به نحوی باشد که با استفاده از ظرفیت‌های منطقه در بخش‌های مختلف، در پایان سال شاهد اتفاقات مبارکی در عرصه تولید باشیم.

استاندار بوشهر تحقق شعار جهش تولید را منوط به هماهنگی تمام دستگاه‌های حاکمیتی اعم از قوای سه گانه دانست و از فرمانداران استان خواست از محل منابع اعتباری در اختیار برای ایجاد مراکز عرضه محصولات روستایی و عشایری اقدام کنند.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار