حق خبرنگاران و هنرمندان برخورداری از بیمه است که دولت باید مشکلات بیمه این اقشار را برطرف کند.
کد خبر: ۸۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 27 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد در جلسه شورای اداری و کارگروه اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: در رابطه با عملکرد دولت باید تحلیل‌ها منصفانه و بدون نگاه جناحی و سیاسی باشد که این دولت نیز مانند دولت‌های قبل دارای نقاط ضعف و قوتی است که باید این عملکردها به‌صورت شفاف برای مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به این‌که وزیر کار باید به مشکلات کارگران کارخانه ذوب‌آهن اردبیل رسیدگی کند، گفت:‌ کارگران این مجموعه در حدود 18 ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند و برخی از این کارگران به کارهای غیرقابل قبول برای کسب درآمد روی آوردند که نیاز دارد دولت یازدهم با قاطعیت تدبیری مهم در رابطه با این موضوع اخذ کند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: مطالبات کشاورزان استان اردبیل در حدود 150 میلیارد تومان است که این کشاوزان به‌دلیل مشکل مالی در وضعیت معیشتی زندگی‌شان، اعلام کردند که دیگر به کشاورزی نمی‌پردازند که دولت باید به این موضوع توجه داشته باشد.

افضلی‌فرد تصریح کرد: قرار بود برای این کشاورزان وام تعلق بگیرد که انجام نشد و موضوع دیگر در این زمینه توجه به بیمه کارفرمایان کشاورزی است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: با توجه به این که دولت اعلام کرده بود مشکلات بیمه خبرنگاران و هنرمندان برطرف شده ولی به‌اذعان فعالان این حوزه مشکلات بیمه این اقشار برطرف نشده است که باید مشکل بیمه خبرنگاران و هنرمندان به‌عنوان طبیعی‌ترین و ابتدایی‌ترین حق آنها برطرف شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار