معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تا کنون ۹۳ درصد دانش‌آموزان این استان در کلاس‌های درس شبکه شاد ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۴۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 27 April 2020

عضویت ۹۳ درصد دانش‌آموزان بوشهری در کلاس‌های درس شاد 

عبدالرضا بندری بیان کرد: برای آنکه شرایط کرونایی موجب توقف آموزش‌ها نشود، وزارت آموزش و پرورش اقدام به راه‌اندازی شبکه شاد و ادامه آموزش‌ها از طریق فضای مجازی کرد.

وی با بیان اینکه تا کنون ۹۳ درصد دانش‌آموزان بوشهری عضو برنامه شاد شده‌اند افزود: در حوزه ابتدایی ۹۹ درصد دانش‌آموزان عضو این برنامه هستند و آموزش‌ها از فروردین آغاز شده است.

مسئول برنامه آموزشی شاد در استان بوشهر ادامه داد: در پایه تحصیلی متوسطه اول و دوم نیز با یک سری به روز رسانی‌ها در شبکه، آموزش‌ها از امروز آغاز شد.

وی عنوان کرد: دانش‌آموزان پایه دوازدهم رغبت کمتری برای عضویت در برنامه شاد دارند، چون کتاب‌های درسی آن‌ها در اسفند به پایان رسیده و اینک مهیای کنکور هستند.

بندری با اشاره به رتبه استان بوشهر در زمینه آموزش‌ها در برنامه شاد در کشور گفت: وضعیت کلاس‌های تشکیل شده در این برنامه به گونه‌ایست که استان بوشهر بعد از استان‌های قم، تهران، البرز و یزد در رتبه پنجم قرار دارد.

وی بیان کرد: مدیران و معلمان باید ضمن نصب و عضویت در برنامه شاد اطلاع‌رسانی لازم را برای دانش‌آموزان انجام دهند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر همچنین با تاکید بر حضور به‌موقع دانش‌آموزان در کلاس‌های مجازی افزود: چون در این سامانه آموزش‌ها به صورت آنلاین انجام می‌شود، دانش‌آموزان موظف هستند در ساعت‌های مقرر در کلاس‌های مجازی شرکت کنند.

منبع/خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار