کد خبر: ۸۵۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 16 May 2020
 

تابناک/نماینده ولی فقیه در گیلان : مرحله سوم رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه با توزیع 50 هزار بسته معیشتی آغاز شد.

 
آغاز اجرای مرحله سوم رزمایش مردمی مواساتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در در نشست قرارگاه رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه استان در رشت گفت : در 3 مرحله اجرای طرح حمایتی این قرارگاه ، حدود 150 هزار نفر در سراسر استان شناسایی و هدف گذاری شدند. 
آیت الله فلاحتی پایان زمان رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه در گیلان را شنبه آینده مصادف با 29 ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود : تا این تاریخ باید همه 50 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع و از نقش آفرینان این حرکت خداپسندانه در استان قدرداني شود.
وی با بیان اینکه تعداد خانوارهای آسیب دیده از شیوع کرونا ، بیش از موارد شناسایی شده است ، تصریح کرد : رساندن کمک‌های معیشتی به همه خانوارهای مستحق ، مستلزم افزایش کمک‌های مردمی، موسسات خیریه و نهادهای حاکمیتی است.
امام جمعه رشت در ادامه بر ضرورت برپایی نماز عید سعید فطر در سراسر استان تاکید کرد و افزود : نماز عید فطر امسال با رعایت اصول بهداشتی و فاصله فیزیکی در رشت و دیگر شهرستان های گیلان برگزار می شود و جزئیات بیشتر آن در روزهای آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.
سردار عبدالله پور دبیر قرارگاه رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه گیلان نیز در گزارشی روند توزیع بسته های معیشتی در 2 مرحله ی قبل را تشریح کرد و   افزود : دست اندرکاران این رزمایش تلاش می کنند با رعایت عدالت اجتماعی و پرهیز از هر گونه تبعیض، تا پایان هفته کنونی مرحله سوم را برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار