استاندار ایلام :
استاندار ایلام گفت: بیمارستان تامین اجتماعی ایلام آبان ماه امسال با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 30 August 2015

به گزارش تابناک ایلام ،محمدرضا مروارید گفت: توجه به بخش بهداشت و درمان و همچنین تجهیز مراکز درمانی و پزشکی و بیمارستانی باید در اولویت تمامی فعالیت‌ها و اقدامات توسعه‌ای باشد.

وی با اشاره به اقدامات مناسب درمانی و پزشکی در استان ایلام، افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان ایلام با موفقیت روبه‌رو شده است، به‌طوری که 90 درصد خدمات ارائه شده در قالب این طرح دولتی است و مردم از این طرح رضایت دارند.

استاندار ایلام به احداث و مستقر کردن خانه‌ها بهداشت و مراکز درمانی در حاشیه‌های شهر ایلام نیز اشاره کرد و گفت: توجه و رسیدگی به سکونت‌گاه‌های غیر رسمی نیز در دستور کار ما قرار گرفته است که مردم این مناطق نیز بتوانند به راحتی به امکانات بهداشتی و درمانی دسترسی داشته باشند.

وی به روند احداث و تجهیز بیمارستان 36 تحتخوابی تأمین اجتماعی در استان ایلام، اشاره و عنوان کرد: کار تجهیز این بیمارستان در مراحل پایانی است و تا دو ماه آینده و در آبان ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی به‌بهر برداری می‌رسد.

مروارید خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی خوبی در این بیمارستان به‌کار گرفته شده است و چهار تخت این بیمارستان به بخش آی سی یو اختصاص دارد.

وی افزود: استان ایلام نیازمند توجه ویژه مسئولان است و به‌ویژه در بخش درمان و بهداشت سعی می‌شود که بتوانیم امکانات بیشتر و بهتری را جذب کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار