مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از راهکارهای مهم برای توسعه و ارتقای هر چه بیشتر رشته ورزشی تیراندازی در این استان جذب سرمایه گذار و حامی مالی است.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ 11 June 2020

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از راهکارهای مهم برای توسعه و ارتقای هر چه بیشتر رشته ورزشی تیراندازی در این استان جذب سرمایه گذار و حامی مالی است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمدتقی علوی روز پنجشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: رییس جدید هیأت تیراندازی استان تلاش ها و اقدام های لازم را برای تحقق این امر مهم انجام دهد.
وی افزود: توقع از رییس جدید هیأت تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد و رسالت های سنگینی نیز بر عهده خواهد داشت و به همین دلیل لازم است گام های اساسی تری بردارد. 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مقوله مهم قهرمان پروری همواره مورد توجه رییس جدید هیأت تیراندازی این استان باشد.
رئیس هیئت تیراندازی انتخاب شد

علوی عنوان کرد: برگزاری مستمر و منظم دوره های آموزشی مربیگری و داوری از سوی هیأت تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.
وی ابراز داشت: رشته ورزشی تیراندازی در هر ۲ بخش مردان و زنان علاوه بر شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد باید در دیگر مناطق و شهرستان های این استان نیز به طور روزافزون توسعه داده شود.
رئیس هیئت تیراندازی انتخاب شد

برخی از مهمترین برنامه های مطرح شده از سوی تنها کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد در این مجمع شامل ساخت سالن های اختصاصی، میزبانی رقابت های ملی، حمایت لازم از ورزشکاران مستعد، استعدادیابی، قهرمان پروری، شناسایی و شکوفایی افراد توانمند و جذب سرمایه گذار و حامی مالی بود. 
عمران عالی منش و اشکان طاهری برای تصدی پست ریاست هیأت تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد کاندید شده بودند که عالی منش انصراف داد.
تعداد اعضای این مجمع ۱۷ نفر بود که ۲ نفر غایب و ۲ نفر نیز حق رأی دادن نداشتند.
پس از رأی گیری اشکان طاهری از مجموع ۱۳ رأی مأخوذه با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رییس هیأت تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار