کد خبر: ۸۶۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ 13 June 2020

 استفاده از ماسک در اتوبوس‌های تهران اجباری است

تهران- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی بر لزوم استفاده مسافران از ماسک در اتوبوس تاکید کرد و گفت: همانطور که بارها اعلام کرده ایم، استفاده همه مسافران از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اجباری است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع با تاکید بر اثبات تاثیر ماسک در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به ویژه در محل های تجمع افراد، افزود: به همین دلیل، اهمیت و ضرورت استفاده از ماسک در اتوبوس مضاعف شده است.

وی با اشاره به لزوم به همراه داشتن ماسک از سوی مسافران، اظهار کرد: البته اگر مسافری ماسک به همراه نداشته باشد، می تواند نسبت به تهیه آن از ۶۰ مرکز عرضه ماسک در پایانه های اتوبوسرانی و ایستگاه های تبادلی و پر مسافر خطوط تندرو اقدام کند.

ترفع با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری در ایستگاه ها و اتوبوس ها یک ضرورت است، تصریح کرد: از مسافران درخواست می کنیم اگر اتوبوسی با ظرفیت تکمیل به ایستگاه رسید، از سوار شدن به آن اجتناب کرده و منتظر رسیدن اتوبوس بعدی بمانند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان با درخواست از مسافران برای استفاده از ماسک در اتوبوس به منظور حفظ سلامت خودشان و دیگران، خاطر نشان کرد: مسافرانی که در اتوبوس از ماسک استفاده نمی کنند، نه تنها نسبت به سلامتی خود بی تفاوت هستند، بلکه ممکن است به سلامت سایر شهروندان نیز آسیب برسانند.

بنابراعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر ۲۳ خرداد، ۱۸۲ هزار و ۵۴۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۸۶۵۹ نفر رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار