کد خبر: ۸۶۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 22 June 2020
اسلامشهر از حیث ابتلا به کرونا در وضعیت زرد قرار گرفت

تهران- فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: مبتلایان به ویروس کرونا و تعداد افراد بستری شده در بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان نسبت به ١٠ روز گذشته افزایش چشمگیر داشته و اکنون در وضعیت زرد قرار گرفته است.

به گزارش شامگاه یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر مسعود مرسلپور افزود: علی رغم تاکیدات صورت گرفته میزان رعایت نکات ایمنی و بهداشتی از سوی افراد در اماکن عمومی این شهرستان نسبت به فروردین ماه کاهش قابل ملاحظه ای یافته و همین امر باعث افزایش مبتلایان به کرونا شده است.

وی ادامه: برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از فردا موارد اعلامی از سوی ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا با جدیت اجرا می شود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: احتمال اعمال برخی محدودیت های جدید در این شهرستان وجود دارد.

مرسلپور تصریح کرد: از تمامی شهروندان درخواست داریم تا همچون گذشته به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از ترددهای غیرضرور توجه داشته باشند.

وی در خصوص برخی موارد مطرح شده در فضای مجازی درباره عدم‌پذیرش بیماران‌مبتلا به کووید_ ۱۹ در بیمارستان امام رضا(ع) گفت: بخش عمده ظرفیت این بیمارستان به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص یافته و کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان به صورت شبانه روزی مشغول خدمت به بیماران کووید_ ۱۹ هستند.

مرسلپور خاطرنشان‌ کرد: سه خانه سلامت چهاردانگه، موسی آباد و قائمیه نیز بصورت اختصاصی به افراد مشکوک و یا مبتلا به ویروس کرونا که نیاز به بستری در بیمارستان ندارند اختصاص یافته و شهروندانی که احتمال می دهند به این ویروس منحوس مبتلا شده اند پیش از مراجعه به بیمارستان‌ می توانند به این سه مرکز مراجعه و از خدمات آن استفاده کنند.

شهرستان اسلامشهر با ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار