کد خبر: ۸۶۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 22 June 2020
امکان دورکاری مادران شاغل در دستگاه های اجرایی تهران فراهم است

تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: امکان دورکاری مادران شاغل در دستگاههای اجرایی تهران فراهم شده است.

غلامرضا عباس پاشا در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، بر کسب و کارها اثر زیادی داشته است اظهار داشت: بر همین اساس و با توجه به رشد مبتلایان و برای جلوگیری از شیوع و همچنین تسهیل امور کارکنان برنامه‌ریزی برای دورکاری بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان تهران در دستور کار قرار گرفت که طی آن بتوانند دورکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این روزها باید تلاش همه اقشار مبارزه با این ویروس و قطع چرخه انتقال آن در سطح جامعه باشد، افزود: برای افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای این امکان در دستگاه‌های اجرایی استان تهران فراهم شده است که از ظرفیت دورکاری بهره مند شوند چرا که دورکاری شیوه جدیدی برای کار کردن نیست بلکه این روش از سال‌ها پیش در بسیاری از کشورهای توسعه یافته به کار می‌رفته و نتایج موفقیت‌آمیز آن نیز به اثبات رسیده است و اکنون در این برهه باید از آن استفاده کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: از ۱۳ اسفندماه سال گذشته بود که سازمان امور اداری و استخدامی بخشنامه‌ای را به دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با کرونا و حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع ابلاغ کرد که بر این اساس ارائه خدمات الکترونیکی توسط کارکنان دستگاه‌ها به شکل دورکاری بلامانع است.

عباس پاشا عنوان داشت: با توجه به توسعه دولت الکترونیک و اتوماسیون الکترونیک و فراهم شدن بستر ارتباطات الکترونیک در دستگاه‌های دولتی امکان اجرای طرح دورکاری در استان برای افراد مذکور فراهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار