کد خبر: ۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ 28 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از فارس،مجتبی طالبی رئیس آموزش و پرورش پلدشت در گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: تا اندازه زیادی برای ایمن‌‌سازی و استانداردسازی اماکن آموزشی و مدارس مقاطع مختلف شهرستان پلدشت لاش شده است.

وی با اشاره به اینکه این قبیل اقدامات برای آرامش خاطر دانش‌آموزان، اولیا و مربیان آنها انجام می‌گیرد، ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع حوادث دلخراش و ناگوار تدابیر امنیتی و هشدارهای ایمنی لازم را با دقت مورد توجه قرار داده و نکات لازم را به پرسنل و معلمان به طور گسترده انعکاس می‌دهیم.

رئیس آموزش و پرورش پلدشت در ارتباط با بخاری‌های چکه‌ای، گفت: متاسفانه مهر ماه امسال در کلاس‌های درس بخاری‌ چکه‌‌ای داشته‌ایم، ولی در نتیجه تعامل و همکاری با اداره تجهیز و نوسازی مدارس حدود 130 بخاری استاندارد تهیه کرده و کلاس‌ها را عاری از بخاری‌ چکه‌ای کرده‌ایم.

وی در ارتباط با موضوع جلب مشارکت‌های مردمی برای آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این موضوع بین اقشار مختلف جامعه اعم از مسئولان واحدها و نهادهای اجرایی، آحاد جامعه و ... جایگاه شایسته و مناسب خود را پیدا کرده است.

رئیس آموزش و پرورش پلدشت یکی از مشکلات موجود در این شهرستان را هزینه‌های انشعاب عنوان کرد و بیان داشت: با مساعدت سایر نهادها هزینه‌ها را به صفر رسانده‌ایم، بنابراین اعتبارات جذب شده در زمینه‌های مختلف مانند ساخت و ساز، رنگ‌آمیزی، لکه‌گیری، احداث دیوار، افزایش کلاس و ... هزینه می‌کنیم.

وی به جذب حدود 150 میلیون تومان مشارکت نقدی و غیرنقدی در مدارس از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و بیان داشت: از ظرفیت نهفته بین اقشار مختلف مردم به ویژه رسانه‌ها، خیران و نیکوکاران حداکثر استفاده می‌شود، تا از این رهگذر نواقص و مشکلات موجود تا اندازه‌ای حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار