کد خبر: ۸۶۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 30 June 2020

شهرری - معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری بابیان اینکه دولت تدبیر و امید با نگاه اعتدالی روی کار آمد، گفت: آرامش سیاسی را در الویت برنامه‌های کاری این شهرستان قرار داده‌ایم.

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعامل شایسته و اثربخش با جریانهای سیاسی و اجتماعی شناسنامه دار در راستای منافع عمومی از اقدامات اساسی دولت در این شهرستان بوده است.

وی با اشاره به ارتباط مناسب و سازنده با ائمه جمعه و تولیت آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خاطرنشان کرد: ۲۸ حزب مجوزدار در شهرستان ری فعال هستند و این شهرستان به لحاظ سیاسی از دیر باز زبان زد خاص و عام بوده است.

این مسئول توجه به زیرساخت های شهری را از دیگر برنامه های دولت تدبیر و امید در شهرستان ری برشمرد و اظهار داشت: در این راستا ۲ روستای قلعه نو و قیام دشت این شهرستان در این دولت به شهر تبدیل شد.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: ایجاد این ۲ شهر از مطالبات چند دهه اخیر مردم این منطقه بود که در دولت تدبیر و امید محق و باعث شد مردم این منطقه با تعلق خاطر به محل سکونتشان از مهاجرت به شهرری و حتی تهران خودداری کنند.

توکلی ادامه داد: در کنار این مزیت ها، سطح سرانه عمومی هم ارتقا پیدا کرد و مردم پس از چند دهه خدمات مناسب و در خور شان دریافت می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده براساس سرانه جمعیت در این شهرستان توزیع شده است، یادآور شد: خوشبختانه مردم در هفت سال گذشته اثرات تخصیص اعتبارات از محل ارزش افزوده را در محل زندگی خود به خوبی درک کرده اند.
توکلی کجانی احداث ساختمان دهیاری، سوله های چند منظوره بحران، ورزش و کارآفرینی در روستاها، بهسازی جاده های روستایی و آبرسانی به روستاها و احداث مدرسه را از خدماتی عنوان کرد که به واسطه استفاده از مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ری انجام شده است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و پنج بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار