رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: گزارش جامع و دقیقی در خصوص آتش سوزی بیمارستان اطهر به شورای شهر تهران ارسال خواهد شد و حادثه در اولین فرصت در کمیسیون‌های مربوطه به شکل دقیق بررسی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 01 July 2020

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، درخصوص حادثه حریق شب گذشته کلینیک سینا اطهر بیان کرد: امروز از این ساختمان بازدید داشتم و قرار شد که شهرداری منطقه یک گزارشی جامع در این خصوص به شورای شهر ارسال کند و موضوع بررسی شود که آیا ساخت و ساز در این ملک و تغییر کاربری آن به کلینیک مجاز بوده است یا خیر.

وی ادامه داد: مدیران شهرداری منطقه یک در حاشیه این بازدید گزارشی را به من نشان دادند که این مطلب را تایید می کرد، شهرداری پیش از این در خصوص ناایمن بودن ساختمان به مسؤولان کلینیک هشدار داده بود.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: قرار شد گزارش جامع و دقیقی به شورای شهر تهران ارسال شود و امروز من اطلاعاتی در این زمینه کسب کردم که در اولین فرصت در کمیسیون‌های مربوطه به شکل دقیق حادثه و ابعاد مختلف آن بررسی خواهد شد.

هاشمی خاطر نشان کرد: هنوز تخلف شهرداری در صدور مجوز برای کلینیک سینا اطهر را بررسی نکردیم اما جزئیات کامل و ویژه در شورای شهر بررسی شده و به اطلاع عموم خواهدرسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار