سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: وقوع انفجار و آتش‌ سوزی شامگاه سه‌شنبه در کلینیک سینا مهر اطهر به دلیل نشتی گاز نبوده است.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 01 July 2020

محمد عسگری سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به وقوع انفجار و آتش‌ سوزی شامگاه سه‌شنبه در کلینیک درمانی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران، گفت: نمایندگان شرکت گاز ناحیه بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و پای کار بودند و در بررسی‌های اولیه همراه با مسئولان آتش‌نشانی مشخص شد انفجارها در این کلینیک به دلیل نشتی گاز نبوده است.

وی با بیان اینکه انفجارها به دلیل آتش گرفتن کپس به دلیل آتش گرفتن کپسول‌های اکسیژن بوده است ول‌های اکسیژن بوده است، افزود: دلیل آتش گرفتن این کپسول‌ها هم‌اکنون در حال بررسی است و مسئولان و کارشناسان آتش‌نشانی باید اعلام کنند.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران درباره گمانه‌زنی‌های اولیه احتمال نشت گاز و انفجار ناشی از آن، اظهار کرد: نخستین گمانه‌زنی‌ها در همه آتش‌سوزی‌هایی که با انفجار همراه باشد نشت گاز و این موضوعی متداول است، اما بررسی‌های اولیه در این حادثه این مسئله را رد کرد.

در همین حال، منصور درجاتی، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران هم امروز (چهارشنبه، ۱۱ تیرماه) اعلام کرد که نشت گاز و اتصال برق علت این حادثه نبوده است.

شامگاه سه‌شنبه حوالی ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه چند انفجار پیاپی سبب آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران شد که در این حادثه تاکنون ۱۹ نفر جان باخته و ۱۳ نفر هم مصدوم شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار