کد خبر: ۸۷۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 04 July 2020

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران از موافقت اعضای این کمیسیون با احداث هتل هنر ایران در منطقه ۱۱ پایتخت خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابـــط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علی اشراقی افزود: اعضای کمیسیون پس از توضیحات مشاور تهیه کننده طرح و شهردار منطقه و با توجه به نظر موافق کارگروه فنی کمیسیون با طرح مذکور موافقت کردند.

وی افزود: مکان احداث طرح مورد نظر در منطقه ۱۱ و در مجاورت پهنه فرهنگی رودکی قرار دارد که بر اساس موقعیت جغرافیایی، مورد نیازسنجی منطقه ای قرار گرفته است.

به گفته اشراقی، قرار است این هتل به صورت لوکس و با استانداردهای بین المللی پنج ستاره طراحی شود و در برگیرنده موزه گالری، بخش حراج آثار هنری ایرانی و سالن های تئاتر، سینما و کنسرت و سایر تجهیزات و امکانات روز باشد.

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران گفت: در ادامه این جلسه پرونده های موردی منطقه یک، گزارش میان کار مهندسین مشاور پیرامون بازبینی و اصلاح ضوابط و مقررات طرح تفصیلی شهر تهران در پهنه های سکونت و گستره های مختلط و دستورالعمل تأمین پارکینگ ها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم گرفته شد.

به گزارش ایرنا، پیروز حناچی شهردار تهران (رئیس کمیسیون)، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و علی اشراقی رئیس دبیرخانه، اعضای کمیسیون ماده پنج شهر تهران هستند.

طبق قانون، وظیفه بررسی و تصویب طرح‌های تفصیلی شهری بر عهده کمیسیون ماده پنج است و تصمیمات آن برای شهرداری لازم الاجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار