کمیته امداد دست به دامان مردم شد:
به گزارش تابناک سمنان: مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش همدلی در استان گفت:راه‌اندازی کاروان جهیزیه در چهار نقطه استان برای جذب مشارکت‌های مردمی در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 18 July 2020

 

جمع آوری ۱۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی از مراکز نیکوکاری

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات استان سمنان در حال برگزاری است،بیان کرد: راه‌اندازی کاروان جهیزیه در چهار نقطه استان برای جذب مشارکت‌های مردمی در دستور کار قرار دارد.

 مسعودیان راد اظهار داشت: هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که روز ازدواج نام‌گذاری شده است، ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان سمنان اهدا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در روز اول ذی‌الحجه و دهه ولایت برنامه‌های فرهنگی و مشارکتی و حمایتی در این رزمایش مشخص و اجرایی می‌شود، اضافه کرد: محور کار توزیع جهیزیه با ۷۰ مرکز نیکوکاری در این استان است.

مسعودیان راد بابیان اینکه درمجموع ۶۰ سری جهیزیه از سوی کمیته امداد استان سمنان در این کاروان تهیه و توزیع می‌شود، تصریح کرد: رعایت پروتکل بهداشتی برای راه‌اندازی این کاروان در سطح شهر در دستور کار قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار