کد خبر: ۸۷۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 25 July 2020

 

ایسنا/گیلان رئیس اداره وزرش و جوانان شهرستان رودسر در خصوص استخر رودسر که سال‌ها از آغاز عملیات احداث آن گذشته اما همچنان به بهره برداری نرسیده، گفت: در ۱۰ سال پیش حدود ۱۳۰ میلیون تومان برای احداث این استخر هزینه شده و در حال حاضر به دلیل مشکلات حقوقی عملیات احداث متوقف شده که درصدد رفع موانع هستیم.

عبدالله تابار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: باتوجه به وضعیت موجود و شیوع ویروس کرونا جلسات متعددی را با هئیت‌های ورزشی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشتیم.

رئیس اداره وزرش و جوانان شهرستان رودسر افزود: اغلب باشگاه‌های سطح شهرستان در حال حاضر فعالیت دارند و تعداد معدودی از رشته‌های ورزشی که همچنان خطر انتقال ویروس وجود دارد، فعالیت ندارند.

تابار با اشاره به وجود ۳۰۰۰ ورزشکار سازماندهی شده در سطح شهرستان رودسر، گفت: هدف این است با برنامه‌ریزی‌های متعدد بتوانیم ورزشکاران بیشتری را جذب کنیم.

وی در خصوص استخر رودسر که سال‌ها از آغاز عملیات احداث آن گذشته اما همچنان به بهره برداری نرسیده، تصریح کرد: در ۱۰ سال پیش حدود ۱۳۰ میلیون تومان برای احداث این استخر هزینه شده و در حال حاضر به دلیل مشکلات حقوقی عملیات احداث متوقف شده که درصدد رفع موانع هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده به زودی پیمانکار جدیدی برای این پروژه انتخاب می‌شود تا انشاالله هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد و مورد استفاده علاقمندان قرار گیرد.

تابار بیان کرد: زمین چمن مصنوعی با اعتبار سه میلیون تومان یکی از پروژه‌های در حال اجراست که به زودی مرحله احداث آن در دستورکار قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار