کد خبر: ۸۸۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 19 August 2020

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان از بیمارستان معین کرونای شهر یاسوج بازدید کرد.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ دکتر قاسم جان بابایی در بازدید از مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل یاسوج به بررسی روند ارائه خدمت به بیماران پرداخت و با اهداء گل از پرستاران قدردانی و از بیماران عیادت نمود.
دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت از بخش های اورژانس، مراقبت ویژه و بستری کرونا این مرکز بازدید کردند، این بازدید با هدف بررسی مسائل و نیازمندی های این مرکز و تقدیر از پرسنل تلاشگر مرکز درمانی کرونای استان صورت گرفت.
وی با بررسی دقیق روند ارائه خدمات به بیماران، با متخصصان حاضر در بخش های درمانی و پرستاران دیدار و در جریان اقدامات انجام شده برای بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر درمانی بر ارائه اقدامات درمانی به موقع به بیماران کووید ۱۹ تأکید کرد.
سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل ضمن تقدیر از معاونت درمان وزارت بهداشت گوشه ای از زحمات و تلاشهای پرسنل این مرکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی برای بهبود بیماران کرونایی را تشریح کردند.
دکتر جاودان سیرت در ادامه خواستار توجه مطلوبتر به پرسنل و همچنین تقاضای پرداخت معوقات پرسنلی را داشت.
وی همچنین خواستار همکاری وزارت بهداشت جهت راه اندازی بخش های غیر فعال این بیمارستان، از جمله اتاق های عمل و بخش آی سی یو ۲ جهت ارائه خدمات بهتر به همشهریان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار