پیش ازظهر امروز؛
خسرو شهبازی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 05 September 2015
به گزارش تابناک، مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات علی اشرف منصوری رئیس پیشین این سازمان قدردانی و خسرو شهبازی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه معرفی شد.

شهبازی پیش از این ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام را نیز بر عهده داشته و در جهاد کشاورزی کرمانشاه نیز سابقه خدمت داشته است.

علی اشرف منصوری نیز از سال 89 تا کنون ریاست جهاد کشاورزی کرمانشاه را بر عهده داشته و به گفته جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی از این پس در یکی از پست های سازمان به کار گرفته خواهد شد.

منصوری درخصوص اقدامات و فعالیتهای دوران مسوولیتی خود اظهار داشت: در سالهای اخیر راهبردی که در حوزه کشت در پیش گرفته شد، توجه به کشتهای جدید بوده که در این راستا 70 هکتار باغ مدرن احداث شد و در کشت پسته هم رشد 400 درصدی بدست آمده ضمن اینکه توسعه کشت زعفران هم در دستور کار بوده است.

وی افزود: با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در گذشته یکی از استان های خوب کشور از حیث برخورداری از منابع آبی به شمار می آمد، خشکسالی و بحران آب موجب کاهش سطح منابع آبی استان شده، لذا مدیریت خشکسالی و بحران آب نیاز به برنامه ریزی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه استان کرمانشاه یکی از استان های غنی در زمینه منابع خاک و آب است، گفت: برخورداری از اقلیم های مختلف آب و هوایی استان کرمانشاه را به یکی از استانهای توانمند در زمینه کشاورزی تبدیل کرده است.

منصوری میزان تولیدات سالانه استان کرمانشاه در بخش کشاورزی را در حال حاضر 4 میلیون و 100 هزار تن دانست و گفت: این رقم با رشد 8.4 درصدی از ابتدای مسئولیتم در استان کرمانشاه همراه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار