علی تشنه دل خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان از افتتاح ۱۱ پروژه صنعتی و معدنی در سطح استان طی هفته دولت خبر داد و گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه‌ها شده است.
کد خبر: ۸۹۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ 23 August 2020

بازگشت یک واحد صنعتی تملک شده استان سمنان به چرخه تولید - خبرگزاری بازار -  سایت خبری بازار

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان در نشست خبری پیش از ظهر یکشنبه با حضور خبرنگاران به میزبانی صمت سمنان با اشاره به افتتاح ۱۱ پروژه در حوزه صنعت و معدن استان، بیان کرد: این طرح‌ها ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به افتتاح واحد تولیدی مس در شاهرود، بیان کرد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود ۴۰ میلیارد ریال ظرفیت تولید ۱۵۰ تن مس کاتدی را خواهد داشت که با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود ۱۵ نفر فراهم می‌شود همچنین واحد ذوب در دامغان از دیگر پروژه‌های هفته دولت است که ظرفیت تولید سالانه آن یک هزار و ۲۰۰ تن فرومنگنز برآورد شده است.

علی تشنه دل  با بیان اینکه افتتاح این طرح‌ها ۲۳۰ شغل مستقیم ایجاد می‌کنند، ابراز کرد: واحد تولید کاغذ در گرمسار با ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن کاغذ و مقوای تست لاینر و ورق کارتن با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و اشتغال ۴۰ نفر یکی از طرح‌های شاخص قابل افتتاح است.

تشنه دل با بیان اینکه ۱۳ میلیارد تومان اعتبار صرف احداث پروژه ذوب آهن در دامغان شده است، تاکید کرد: این واحد ۱۵ اشتغال مستقیم ایجاد کرده است از سوی دیگر واحدهای تولیدی سیم و کابل تولیدکننده لوله تک جداره آب و انواع سیم مسی مفتولی روکش دار در سمنان، و واحدهای تولیدی دیسکی لنت تولیدکننده لنت ترمز خودرو در کنار واحد تولید ورق‌های فلزی بیمتال و ترمیتال در شهرستان سرخه با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومان و اشتغال ۴۰ نفر از دیگر طرح‌های هفته دولت است.

وی افزود: در این هفته یک شرکت صنایع شیمیایی تولیدکننده انواع چسب و یک واحد تولیدی محصولات ساخته شده از ام دی اف در کنار شرکت تولید کننده انواع اتاق بار کامیونت در گرمسار با سرمایه ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۱۰۰ نفر نیز افتتاح می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار