مدیرکل بهزیستی استان سمنان:
مدیرکل بهزیستی سمنان بابیان اینکه ۲۵ هزار مددجو تحت حمایت این سازمان در استان قرار دارند، گفت: تعداد توان‌خواهان بهزیستی استان به ۱۲ هزار نفر رسید.
کد خبر: ۸۹۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 25 August 2020

تعداد توان‌خواهان بهزیستی استان سمنان به ۱۲ هزار نفر رسید

به گزارش تابناک سمنان: علیرضا ایزدپور ظهر سه شنبه به مناسبت هفته دولت در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه تعداد توان‌خواهان بهزیستی استان تا پنج‌ماهه نخست سال جاری به ۱۲ هزار نفر رسید، ابراز داشت: خدمات گیرندگان مراکز توان‌بخشی امسال ۹۵۶ نفر افزایش داشت و این درحالی‌که سال ۹۲ این آمار ۹ هزار و ۸۹۳ نفر اعلام‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه تعداد مراکز روزانه، حرفه‌آموزی و کارگاه در حوزه توان‌بخشی ۱۶ مرکز در سال ۹۲ بوده است، افزود: تا پنج‌ماهه نخست سال جاری این تعداد به ۲۸ مرکز رسید که نشان‌دهنده ارتقای سطح ارائه خدمات بهزیستی به جامعه هدف خود است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۵ هزار مددجو تحت حمایت این سازمان در استان قرار دارند، ابراز داشت: از این تعداد یک هزار و ۷۷۸ نفر مستمری‌بگیر هستند که نسبت به سال ۹۲ ابتدای دولت تدبیر و امید با یک هزار و ۳۸۲ نفر رشد داشته است.

ایزد پور بابیان اینکه سال ۹۲ تعداد ۱۱ مرکز شبانه‌روزی در استان فعال بود که امسال ۱۰ مرکز کاهش داشت، تصریح کرد: تعداد فرزندان تحت حمایت نیز از ابتدای دولت دبیر و امید با ۱۱۸ نفر اکنون به ۱۹۳ کودک رسیده است و همچنین پنج مرکز روزانه نگه‌داری سالمندان نیز طی سنوات اخیر راه‌اندازی شد.

وی بابیان اینکه تعداد مهدهای کودک نیز از ۱۲۳ مورد به ۱۳۵ مهد با شش هزار و ۷۴۹ کودک افزایش رسیده است، افزود: بهره‌مندی تعداد هزار و ۱۵ نفر در سال جاری از خدمات مراکز مشاوره ژنتیک، تکمیل و تحویل یک هزار و ۸۰۰ مسکن مددجویی و اشتغال دو هزار و ۷۸۷ نفر طی هفت سال دولت ازجمله مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در بهزیستی استان سمنان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار