رئیس هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی استان ایلام، گفت: در حوزه انتخابیه دهلران استان ایلام، 207 شعبه اخذ رای برپا می‌شود که از این تعداد 143 شعبه ثابت و 64 شعبه نیز سیار است.
کد خبر: ۸۹۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 26 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛یوسف امیدی گفت: بر اساس هماهنگی میان وزارت کشور و شورای نگهبان و با توجه به نظر صریح ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، مقرر شد، برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ شهریورماه سال جاری با رعایت پروتکل و دستورالعمل بهداشتی ویژه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی انجام شود.

وی افزود: به علت بیماری کرونا، تبلیغاتی فیزیکی به وسیله‌ی کاندیدها انجام نخواهد شد و تبلیغات فقط در فضای مجازی صورت می‌گیرد .

رئیس هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی استان ایلام، ادامه داد: همچنین هر گونه تجمع انتخاباتی یا کارناوال‌ در حین انتخابات و بعد از برگزاری انتخابات نیز ممنوع خواهد بود؛ جزییات و دستورالعمل اجرایی در این خصوص متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد : در حوزه انتخابیه دهلران استان ایلام، 207 شعبه اخذ رای برپا می‌شود که از این تعداد 143 شعبه ثابت و 64 شعبه نیز سیار است؛ در هر شعبه حدود 15 نفر متشکل از عوامل اجرایی، نظارت و امنیتی مستقر خواهد بود.

امیدی خاطر نشان کرد: انتخابات یکی از ارکان اساسی تحقق مردم سالاری در حکومت‌ها است که به سبب ایجاد شرایط برابر برای شرکت فعالانه مردم در تعیین سرنوشت خود مهم تلقی می‌‏شود. انتخابات بهترین فرصتی مردم برای مشارکت در سرنوشت و آینده خود است . /ع

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار