معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: پليس مبارزه بامواد مخدر دردو عمليات مشترک بااستان های خوزستان وهمدان ضمن انهدام دو باندمواد مخدر، دريکی ازعمليات ها ۵۴۰کيلوگرم مرفين کشف کرد.
کد خبر: ۸۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 05 September 2015
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد شاه محمدی از کشف ۵۴۰ کیلوگرم مرفین توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در عملیات مشترک با استان های خوزستان و همدان خبر داد.

وی افزود: پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با کار اطلاعاتی مستمر و پيگيری يک باند فعال مواد مخدر که در حال انتقال محموله بزرگ مرفين از جنوب شرق کشور به سمت غرب و جنوب غرب کشور بود را شناسايی کرد.

شاه محمدی با اشاره به اينکه اعضای باند در استان خوزستان قصد توزيع و تفکيک محموله به محموله هاي کوچکتر و انتقال آن به ديگر نقاط کشور را داشتند، گفت: به منظور جلوگيري از توزيع مواد مخدر، طی عمليات مشترک با پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان خوزستان در شهرستان اميديه، خودرو تريلر يخچال دار حامل محموله توقيف شد.

اين مقام انتظامی ادامه داد: در اين عمليات سه نفر از اعضاء باند و يک دستگاه خودرو ۲۰۶ با دو نفر سرنشين که محموله را اسکورت می کردند، دستگير و در بازرسی از تريلر توقيفی ۵۴۰ کيلوگرم مرفين کشف شد. بنا به دستور مقام قضائی متهمان و مواد مخدر مکشوفه در اختيار پليس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان قرار گرفت.

سرهنگ شاه محمدی درباره انهدام دومين باند، گفت: طی اقدام عملياتی مشترک ديگری، در شب گذشته پليس مبارزه با مواد مخدر استان با مشارکت پليس مبارزه با مواد مخدر همدان يک باند فعال مواد مخدر را که در حال انتقال مواد مخدر از مسير کرمانشاه به همدان بودند را شناسايی کردند.

وی تصريح کرد: در اين عمليات، دو نفر از اعضاي باند دستگير و از جاساز تعبيه شده در داخل يک دستگاه خودرو سنگين ۴۰ کيلوگرم ترياک کشف شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه با اشاره به اينکه يک دستگاه خودرو سمند که اسکورت محموله را بر عهده داشت نيز توفيف شد از تلاش و همکاری کارکنان انتظامی دو استان خوزستان و همدان در اين دو عمليات تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار