رئیس اداره منابع طبیعی دامغان:
به گزارش تابناک سمنان:علی اکبر عباسی راد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت: تاکنون بیش از ۲۷۵ هکتار طرح جنگل کاری اقتصادی و مشارکتی با مشارکت جوامع محلی (جام) در مناطق کلاریز، دیباج و کلاته رودبار اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 27 August 2020

 ۲۷۵ هکتار طرح جنگل کاری اقتصادی و مشارکتی در دامغان اجرا شد

به گزارش تابناک سمنان: علی اکبر عباسی راد با بیان اینکه ۲۷۵ هکتار طرح جنگل کاری اقتصادی و مشارکتی در دامغان اجرا شده است، ابراز داشت: پنج بوستان روستایی با مشارکت دهیاری‌ها و با هدف توسعه فضای سبز شهرستان دامغان احداث خواهد شد همچنین مراحل احداث یک بوستان روستایی دیگر نیز به زودی به اتمام می‌رسد.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ هکتار طرح جنگلانه با مشارکت بیش از ۱۰۰ نفر از طبیعت دوستان و همیاران طبیعت در سطح مراتع دامغان انجام که در این مراتع بذر گیاه باریجه که از گیاهان با ارزش صنعتی و دارویی است کشت شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان تصریح کرد: بیش از ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی دامغان تحت اجرای پروژه جنگل کاری و توسعه فضای سبز در سطح شهرستان با کشت نهال‌های مختلف جنگلی شامل گل محمدی، زرشک، بادام کوهی قرار گرفت.

عباسی راد، تاکید کرد: مراقبت از دو پارک جنگلی شهید ساجدی و ولی عصر (عج) به مساحت حدود ۱۳۵ هکتار، احداث دو پارک جنگلی ابتدای ورودی شهر کلاته و منطقه تف یحیی گردشگری پیر خوشدر به مساحت بیش از ۷۰ هکتار از دیگر اقدامات بخش توسعه فضای سبز شهرستان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار