با حکم مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، علی نصیحت‌کن به‌عنوان مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز منصوب شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 05 September 2015
تابناک بوشهر: به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز ایران مستقر در بوشهر، پیش از این نصیحت‌کن سرپرست منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز ایران بود که اکنون به عنوان جایگزین حمید خدری در مسئولیت مدیریت منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز ایران منصوب شد.

محمدعلی امام مدیرعامل شرکت عملیات انتقال گاز ایران در این حکم بر اتخاذ تدابیرلازم در راستای نیل به اهداف عالیه شرکت ملی گاز ایران، اهتمام جدی در ارتقاء و پایدار از سطح شبکه از طریق کنترل و نظارت مستمر بر مراکز بهره‌برداری و تأسیسات، ایجاد تعامل سازنده با شرکت‌های گاز استانی، مناطق عملیاتی و نهادهای نظارتی، رعایت استانداردها و دستورالعمل فنی و مهندسی، الزامات ایمنی و زیست محیطی روش‌های بازرسی فنی در تمام فعالیت‌های اجرایی و به‌کارگیری تجربیات کارکنان در امور اجرایی جذب و تقویت نیروی انسانی کارآمد در منطقه تأکید کرده است.

قائم مقام مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر معرفی شد

مجید گزداری اصل با حکم مسقیم سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد به سمت قائم مقام مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر، فتاح در این حکم آورده است: نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزشمند شما، به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت قائم مقام مدیر کل استان بوشهر منصوب می‌کنم.

در ادامه این حکم بیان شده است: کمیته امداد بر اساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل (ره) و به دست مبارک ایشان با هویتی دینی، مردمی و جهادی، عام المنفعه و غیر انتفاعی تاسیس شده است تا پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی بوده و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند.

شایان ذکر است که مجید گزدرازی اصل پیش از این در مسئولیت مدیریت نظارت و رسیدگی به شکایت مردمی اداره کل کمیته امداد استان بوشهر انجام وظیفه می‌کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار