در بیانیه ای صورت گرفت؛
-اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزارکنندگان مراسمات عزاداری در ایام محرم تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۹۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ 01 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام، در بیانیه تبلیغات اسلامی ایلام آمده است: پیامبر اکرم (ص) فرمود: برای شهادت حسین (ع)، حرارتی در دل‌های مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی‌شود. (جامع احادیث الشیعه، ج ۱۲، ص ۵۵۶)

برپایی مراسم در عزای سرور و سالار شهیدان در واقع تلاش برای احیای ارزش‌ها و معارف اسلامی است چرا امام خمینی (ره) فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

بدینوسیله برخود لازم می‌دانیم از تلاش مجاهدانه مسئولان و اعضای هیئت‌های مذهبی، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع)، روحانیون و ائمه محترم جماعات که مراسمات عزاداری دهه اول محرم را به نحوی شایسته و پرشور برگزار کردند قدردانی و سپاسگزاری کنیم.

همچنین از حمایت‌ها و رهنمودهای مستمر نماینده ولی فقیه در استان، استاندار ایلام، ائمه جمعه و فرمانداران، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، ادارات، نهادها و شهرداری‌ها کمال قدردانی و تشکر داریم.

مراسمات عزاداری در محرم امسال نمایشی از تدین هوشمندانه و تلاش برای حفظ سلامتی آحاد جامعه بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا بود که الحق هم بانیان مراسمات و هم شرکت کنندگان در مراسمات با تبعیت از دستور مقام معظم رهبری تمامی موارد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

امیدواریم به دعای عزاداران حسینی احاد جامعه ایران اسلامی و هم استانی‌های ارجمند از گزند آفات و بلیات محفوظ و در احیای ارزش‌های سعادت بخش اسلام همواره موفق و سربلند باشند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار