وزیر آموزش و پرورش از برگزاری دومین المپیاد درون مدرسه‌ای دانش آموزی با شرکت چهار میلیون دانش آموز در سال تحصیلی آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 06 September 2015
وزیر آموزش و پرورش از برگزاری دومین المپیاد درون مدرسه‌ای دانش آموزی با شرکت چهار میلیون دانش آموز در سال تحصیلی آینده خبر داد.

به گزارش تابناک یزد، علی اصغر فانی امروز در نشستی با اعضای فدراسیون های ورزشی افزود: این طرح با همکاری 33 هزار دبیر ورزش در 12 رشته ورزشی در مدارس سراسر کشور اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: المپیاد درون مدرسه ای زمینه ورزش همگانی و شناخت استعدادهای ورزشی و قهرمانی دانش آموزان را فراهم می کند.
فانی تاکید کرد: در سند تحول آموزش و پرورش شش ساحت تربیتی دیده شده است که یکی از مهمترین این ساحت ها تربیت بدنی و تندرستی است و ما به دنبال تربیت همه دانش آموزان هستیم .
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در برنامه درسی مدارس تنها دو ساعت به درس تربیت بدنی اختصاص یافته است که باید افزایش پیدا کند و این المپیادهای درون مدرسه ای می تواند بمنظور تحرک و ورزش دانش آموزی در جهت تحرک و ورزش دانش آموزی موثر باشد .
وی تصریح کرد: اجرای المپیادهای درون مدرسه ای در سال تحصیلی گذشته در همه مدارس به ویژه مدارس روستایی توانست فقر حرکتی دانش آموزان را جبران کند و در جهت پویایی ، شادابی و سلامتی دانش آموزان موثر واقع شود.



خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار