شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری گفت: در راستای برنامه‌های شهرداری تهران برای جلب مشارکت شهروندان در برنامه‌ریزی و مناسب‌سازی فضاهای شهری، ۷۴ طرح کوچک مقیاس و محله‌ای این منطقه در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۰۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 06 October 2020

به گزارش روز سه شنبه شهرداری منطقه ۲۰ تهران، فرهاد افشار در جلسه کنترل پروژه این شهرداری افزود: این منطقه با وجود دارابودن بالاترین اعتبار ابلاغی در بین مناطق ۲۲ گانه، تاکنون پیشرفت فیزیکی قابل قبولی را در اجرای طرح های محله ای داشته است.

وی اظهار داشت: شهرداری منطقه ۲۰ با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار، با وجود اینکه ۹ درصد از اعتبارات توسعه محلات مناطق را به خود اختصاص داده،  هفت درصد پیشرفت فیزیکی را در اجرای طرح های محله ای داشته است.

این مسئول با بیان اینکه طرح های توسعه محلی به پنج دسته خدمات شهری، اجتماعی، ترافیک، عمران و شهرسازی تقسیم بندی می شود؛ تلاش و پیگیری کلیه حوزه های مربوطه در اجرایی کردن این طرح ها را تا پایان سال جاری خواستار شد.

افشار با تاکید بر تسریع در اجرای طرح های محله ای خاطرنشان کرد: بر اساس تعیین نیازمندیهای هر محله اعتبار تخصیص داده شده و شهروندان می توانند پیشرفت طرح ها را به صورت دائمی مورد مشاهده و نظارت خود قرار داده و یاریگر مدیریت شهری باشند.

شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری، معبرسازی، بهسازی معابر، مناسب سازی پیاده روها، پاتوق محله، بازپیرائی و تجهیز بوستان ها، نصب کفپوش و خرید وسایل بازی کودکان در بوستان ها، مرمت سرویس های بهداشتی، آرام سازی ترافیکی، رنگ آمیزی و نقاشی دیواری را از جمله پروژه های توسعه محلی عنوان کرد که تا پایان سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار